26/5

Nu är betygen äntligen satta, det firar vi ikväll med alkohol och sommarfest på Oleary's. Jag ska väl ta och göra mig klar snart och åka till Simone. Idag har vi fikat, haft studentfotografering och redovisning. Imorgon är det sovmorgon till tolv och sedan brännboll. Så kommer nog de sista dagarna se ut, bara en massa lek. Jag har fortfarande inte förstått att det är min studentmössa som sitter på mitt huvud, jag trodde aldrig att jag skulle ta mig till den här dagen. Att jag tog mig hit visar att man kan klara allt, bara man har viljan. Jag måste säga att jag är så otroligt stolt över mig själv. Nu börjar den riktiga resan. Nu börjar livet. Vuxenlivet. Jag är sjukt rädd men jag tror att det kommer att bli bra till slut.



Det är nåt som händer när man glömmer
var man varit och vem man var förut


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback