15/5

Igår var det som sagt bal. Det var endast Kajsa och Hampus från våran klass som skulle gå så vi var upp och tittade på dom och herregud vad fin Kajsa var. Så otroligt vacker! Blev nästan tårögd när hon klev ut ur bilen. Adam var också väldigt stilig, även Hampus och Linn. Efter att vi hade tittat på folket som skulle in på balen så åkte jag, Emma, Sandra, Simone och Sofie till Kajsas lägenhet och började dricka. Vi spelade TP och kortspel (ölspel). Senare kom även Sophia, Jonna och Stefan dit. Då spelade vi mer, pratade och hade riktigt roligt. Sedan åkte jag, Sandra, Simone, Fiia och Jonna på G3 och träffade massor med folk, dansade även som galningar. Efter krogen gick vi på "efterfest" till Adam, där var Emma, Adam, Tobbe och någon kille till. Vi stannade inte länge utan gick till Sibylla där Kajsa och Sofie var. Vi hängde där tills Patrik kom och hämtade oss för att skjutsa oss till Frösön, väl på Frösön låg vi och pratade om kvällen i någon timme innan vi tvärslocknade. Jag hade en riktigt bra kväll med mina fina vänner. Tack.


Fina människor på balen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback