1/5

Hade en grymt bra Valborg igår. Vi började med en riktigt god middag här hemma med grillat kött, potatisgratäng, beasås och sallad. När vi sedan ätit och gjort oss klara så kom Annas farmor och hämtade mig, Anna och Mari för att skjutsa oss till Marko. När vi kom dit var det ingen annan än han där men sedan började det rulla in folk. Vi spelade ölspel, sjung och hade riktigt roligt. Vid halv tolv drog vi ner på stan, för in en sväng på Skeppet och sedan vidare till Svenssons. Där drog festen igång på riktigt, iallafall för mig. Några drinkar och cider och massor med dans. När vi var less tog vi en taxi hem till Marko och beställde hem lite fyllemat, satt finfint i kaggen. Fredrik och Marcus följde med och efterfestade lite men efter någon timme var vi trötta och gick och la oss.

Världens finaste Andreas ringde som jag inte har pratat med på år och dagar, sjukt underbart att få prata med honom igen. Vi låg och pratade i över en timme, sen gick ögonen i kors på mig så det var dags att sova. Hade sjukt svårt att somna då Anna ligger och snarkar som en traktor i mitt öra. Trodde nästan att hon skulle väcka hela Härnösand. Skulle putta lite på henne så hon slutade snarka men då råkade jag putta lite för hårt så hon ramlade i golvet. Det var galet roligt och ännu roligare när hon inte ens märkte det utan låg där och sov vidare. Med detta sagt så var min Valborg kanonbra. Tack till alla inblandade.

Idag lämnar jag Härnösand och återvänder hem till Östersund. Jag kommer att sakna min bästa vän sjukt mycket men som tur är så kommer hon till mig om en månad när jag tar studenten. Tåget går från Sundsvall kvart över sex och anländer till Östersund tjugo i nio. Då ska jag hem på en gång med all jävla packning och dö framför tvn eller något. Jag längtar till skolan imorgon för då får jag träffa mina fina igen. Just nu ligger Anna och Mari döda framför tvn så jag funderar på att joina dom lite innan Marko kommer hit och hämtar oss för att skjutsa oss till Sundsvall. Vi hörs när jag hemma i Östersund. Då ska jag lägga in alla bilder också. Ha en bra kväll. Puss! - Exakt en månad kvar till studenten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback