10/5

De två senaste dagarna har varit helt underbara. Fint väder, öl och världens finaste människor. Igår stekte vi i solen hela dagen, först på skolan med basket och kortspel och sedan nere i Badhusparken med öl. Det var jag, Maja, Simone, Emma, Sandra, Kajsa och Sofie som började. Sedan kom Johan, Niklas, Tomas, André, Tegel och Nils. Då spelade vi kubb och självklart vann tjejerna + André mot killarna. En riktigt bra dag med sol, öl och fina vänner. Detta vill jag göra om.

Idag var minst lika bra. Då var vi först på skolan och hade en lektion och sedan köpte vi glass och gled vi ner till Badhusparken. La oss på en film och stekte i flera timmar så nu jävlar har jag blivit brun. Sedan åt jag pizza tillsammans med Sandra och Sofie på Pizzaland, galet gott. Efter det så gick vi runt lite på stan innan det var dags att bege oss upp till Parkskolan för att träffa några ifrån klass och andra. Då kastade vi lite gris innan det var dags för brännboll. Det var sjukt roligt och jag vet inte hur länge sen det var jag spelade brännboll sist. Efter att vi spelat två omgångar så gav vi upp, mitt lag överklassade dom andra. Grymt! Efter det började de flesta röra sig hemåt men jag och några andra blev kvar. Men nu sitter jag hemma och lägger in bilder från dessa dagar. Snart ska jag gå och lägga mig, är så galet trött. Det har inte blivit mycket sömn. Vi hörs imorgon! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback