Tidsfördriv.

Tio första:

Första bästa kompis/kompisar: niklas ivarsson och sophia lövdahl
Första bil: ingen än så länge
Första kärlek: patrik
Första husdjur: jocke
Första semester: rhodos
första praoplats: minns inte
Första köpta skiva: minns inte
Första riktiga kärlek: markus
Första piercing: öronen
Första konsert: the rasmus

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: cider
Sista bilfärd: söndags
Sista filmen du såg: tusen gånger starkare
Sista ringda telefonsamtal: simone
Sista bubbelbadet: somras
Sista spelade cd: ett bra tag sen
Sista kyss: jag vet inte
Sista gången du grät: minns inte
Sista måltiden: biff stroganoff och ris

Åtta har du nånsin:

 

Dejtat en av dina bästa kompisar: nej
Blivit arresterad: nej
Blivit kär vid första ögonkastet: nej
Fått ditt hjärta krossat: ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det: nej
Krossat någons hjärta: ja
Busringt till någon: ja

Sju saker du har på dig:
1. trosor
2. strumpor
3. BH
4. linne
5. kofta
6. mjukisbyxor
7. glasögon

Sex saker du gjort idag:
1. sovit
2. ätit
3. varit på skolan
4. varit på campus
5. skrattat
6. lyssnat på musik

Fem favoritsaker:
1. mobilen
2. kameran
3. mp3n
4. datorn
5. sängen

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. anna
2. emma
3. simone
4. kajsa

Tre val:
Svart eller vitt: svart
Sommar eller vinter: sommar
Kaka eller godis: godis

Två saker att göra innan du dör:
1. vinna en miljon
2. åka jorden runt

En sak du ångrar:
jag ångrar ingenting, allt som hänt har gjort mig till den jag är idag

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback