3/3

Jag har bosatt mig hos Kajsa så har därför inte haft någon tid till att blogga.

I måndags kom Kajsa och grabbarna och hämtade upp mig i stan. Åkte ut till Norderön en sväng och sedan hem till Kajsa. Då lagade jag, Tommy och Macke tacos medan Kajsa hämtade Måns. Jag säger som såhär, lämna aldrig karlar och Emelie i köket ensamma. Tommy stekte köttfärs så våldsamt att det flög runt hela köket och jag skar mig själv i tummen när jag skar grönsaker. Blodet rann och fan vad det sved! Jag ville bara gråta men när jag såg att grabbarna stod och asgarvade åt mig så kunde jag inte låta bli att skratta minst lika mycket. Efter en god middag chillade vi till musik och drack lite öl. Vid sjutiden kom Tommy på att vi skulle åka och bada på Storsjöbadet, det blev han, jag och Fiia som åkte. Ingen annan var pepp på det! Vi satt mest i bubbelpoolen och tog det lugnt. Åkte rutschkana en gång och det räckte verkligen, vi åkte i ringarna och i slutet av banan slog vi en volt och jag slog huvudet rakt ner i den. Skönt? Nej! Så efter det satt vi som sagt i bubbelpoolen. När vi kom hem tog vi det lugnt. Skönt som fan!

I tisdags var både jag och Kajsa för trötta för att ta oss till skolan så vi blev hemma och sov. Vi tog det mest bara lugnt hela dagen, grabbarna somnade och sov i ca femton timmar. Det märktes att dom inte hade sovit mycket på en vecka så jag kan förstå dom. Så den dagen bestod mest utav tv och så.

Jaha, vad gjorde vi igår då? Vi åkte på skolan och hade kommunikation och naturkunskap, satt och halvsov båda lektionerna. Sov inte särskilt bra under natten. Efter skolan åkte jag, Kajsa, Tommy och Sofie till Krokom en sväng och efter det hängde jag och Sofie i Kajsas lägenhet medan dom åkte och fixade en massa. Sedan blev det middag och efter den somnade Kajsa så jag åkte hem en sväng för att hämta lite grejer. När jag kom tillbaka sov hon fortfarande så jag bosatte mig i soffan framför tvn och tittade på Ensam hemma 3. Efter den gick även jag och la mig och sov som en prinsessa.

Idag har vi haft ANT på skolan (Alkohol, Narkotika och Tobak). Ganska seg dag men hellre det än vanliga lektioner. Nu sitter jag på Projektarbetet och ska åka hem och packa väskan snart. Sen blir det hem till Kajsa igen för att baka äppelpaj och mysa. Imorgon eller på lördag åker vi till Rätan! Skönt. Men nu har jag inte tid med det här längre. Vi hörs imorgon eller något. Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback