27/3

Nu är jag hemma igen efter en kanon dag med finaste Emma i Bollnäs, det var tydligen inte till Gävle vi skulle men det gjorde verkligen ingenting. Blev hämtad här hemma vid halv nio av Emma, Dennis och Anders och sedan rullade vi iväg. Ganska seg resa. Dennis (Emmas pappa) dömde i innebandy, hemmalaget förlorade men det är rätt åt dom för spelar man som dom så får man skylla sig själv. Efter matchen blev det efterlängtad mat på Max och efter det rullade vi hemåt igen. Jag och Emma sov mestadels av resan, skönt som fan vill jag lova. Nu har jag sminkat av mig och dragit på mig myskläderna, här ska chillas fram till BB och efter det säger jag tack och godnatt! Tack finaste Emma för en underbar dag.


Fredag 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback