What are words - If you really don't mean them.

Sitter just nu och spelar Bingolotto, känner mig som en kärring men jag vann precis 100 kr. Idag har jag umgåtts med Sandra och Kajsa en sväng, först gled vi runt lite och sedan blev det en glass innan spöregnet kom. Då åkte jag hem för att invänta Hugo som aldrig kom. Senare fick jag höra att stackarn sitter på sjukhuset med en inflammtion i foten. Mitt lilla hjärta. Så ikväll har jag mestadels legat framför tvn, har även ätit lite friterade bananer och glass också. Gött som fan! Nu vet jag inte alls vad kvällen har att bjuda på. Det är synd att det blev så dåligt väder att man inte vill gå utanför dörren. Kanske ska städa lite på rummet?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback