I live for little moments like that.

Idag klev jag upp typ halv nio och det känns verkligen nu. Jag är så sjukt trött och vill bara sova men det går inte. Idag har jag varit på öppningen av Dollar Store, jag åkte ner själv för mamma kunde inte följa med då Östersundsbostädet var här och satte in ny kyl och frys. Det var för mycket folk så jag orkade inte gå igenom hela stället men jag köpte iallafall hårspray, hårinpackning, ansiktsmask och godis. Ska även ner en gång till men denna gång följer mamma med. Idag ska jag ha min födelsedagsmiddag eftersom att den inte blev av i helgen. Simone och Sandra kommer hit då. Det var meningen att även Emma skulle komma hit men stackarn har gått och blivit jättesjuk. Det blir en lugn myskväll med tjejerna, det blir kanske lite Buzz och Singstar på kvällen. Det blir nog en bra kväll.

Imorgon åker jag till Rätan och blir där över midsommar. Det ryktas om att vi ska köra som förr och det var den bästa idén jag hört på länge. Jag hoppas att vi är lika galna som vi en gång var. Inte har vi väl gått och växt upp riktigt än? Nej, nu ska jag hjälpa med mamma med allt som ska fixas inför middagen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback