28/6

Idag var det dags för ännu ett möte och jag tror att det hela gick väldigt bra. Gick även både dit och hem. När jag kom hem så hade tydligen en fågel flygit in i lägenheten, först in i vardagsrummet och sedan en sväng in på mitt rum. Sedan satt han ute på balkongen i princip livlös, kanske hade katterna fått in en smäll? Men sen gick jag, mamma och Ante ner på Coop och när vi kom hem var fågeln borta så han var nog bara lite chockad och behövde chilla en stund. Nu har jag precis ätit, försöker få med mig Ante ner till källarn och röja lite. Vi måste hitta badmadrassen tills på lördag då vi tänkte bege oss ner till sjön med lite god lunch och någon öl. Jag hoppas att vädret håller i sig.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback