27/6

Dagen började med att jag vaknade vid tolv och klockan två hade jag ett möte med jobbcoachen. Det gick bra, nu måste jag skriva ihop ett CV och ett personligt brev tills nästa vecka. När jag kom hem därifrån blev det lite Facebook, mat och sedan lite Desperate Housewives och Gossip Girl. Efter detta och en chipspåse insåg att jag inte bara kan ligga inne en sån här fin dag så jag tog på mig träningsskorna och begav mig ut på en powerwalk på 5 km. Det var riktigt skönt. Det var jag, musiken, tankarna och naturen. Jag kom hem för en liten stund sen, svettig som en gris så nu har jag precis kommit ut ur duschen. Funderar på att bädda rent i sängen så att man sover extra gott inatt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback