20/6

Idag har jag väl inte gjort särskilt mycket. Varit ner på Lillänge två gånger, först för att mamma skulle handla och sedan för att jag ville kolla skor osv. Jag köpte mig två par skor på Skopunkten, ett par ballerinaskor och ett par tygskor. På Lindex köpte jag mig en BH och en sån där Bandeau-BH. Sjukt nöjd över mina köp men nu blir det ingen mer shopping för pengarna som är kvar måste jag spara så att jag kan överleva, för något jobb verkar inte ramla ner från himlen. Nu ska jag ta tag i disken och efter det ska jag baka äppelpaj. Till det ska jag dricka iste och titta på någon bra film. Jag gillar lugna hemmakvällar men helst av vill jag ha galna sommarkvällar med fina vänner.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback