19/6

Ja må jag leva eller något. Nu är jag 21 år och några timmar. Hittills har jag myst med Hugo framför en film i soffan, badat honom och nu ska vi äta lunch. Ska försöka få med mig resterande till Björkbackaparken men de verkar vara alldeles för trötta (bakis). Så går det när man inte tänker längre än näsan räcker. Trots att de sa redan i fredags att vi skulle dit något i helgen. Idag åker Hugo hem och då vet jag inte alls vad jag ska göra. Jag har ingen att umgås med då de inte har kommit hem från äventyren ännu. Så jag får roa mig själv med tv-spel, film eller något annat. Nu ska vi äta lunch och tjata på alla att vi ska gå ut och göra något. Vi hörs sen om jag överlever min tjugoettårsdag. Så sjukt onödigt ålder, kan jag få vara fjorton igen och ha massor att se fram emot?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback