18/6

Idag har vi som sagt varit på Storsjöbadet. Det var jätteroligt och Hugo var som fisken i vattnet. Inte rädd för någonting, bara klev rakt ut utan att veta om han bottnade eller inte. Han hade så otroligt roligt och att se den pojkens leende betyder allt. Jag är så otroligt glad att jag får vara en del av hans liv. När vi klara på badet somnade Hugo på en gång i vagnen och sov hela vägen hem. Till middag åt vi sallad och det uppskattades även av Hugo. Nu ligger han i soffan och tittar på Nya hyss med Emil i Lönneberga, vi får se när han hade tänkt sova. Imorgon tror jag att vi ska gå upp till Björkbackaparken om vädret tillåter. Jus det, imorgon fyller jag 21 år. Det känns helt jävla värdelöst.


Bilder från fotbollsspelandet igår och badet idag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback