So will you ever love me again - only time will tell.

Det blev en dag med mig själv på stan istället, tjejerna var alldeles för slöa och sov lite för länge. Jag åkte ner på stan vid halv tre, gick runt och runt, fyndade lite på rean också. Två par örhängen på Ur&Penn, två par trosor, ett linne och tubtop på Gina Tricot, ett armband och flipflop på Glitter, en tröja på Vila (då fick man även med ett strandtennis), en BH utan band på H&M och en film på Hemmakväll. Känns riktigt bra men nu är det över med fyndandet. Nu sitter jag här med ett glas iste och chillar. Har precis kommit hem, träffade upp mamma och Ante i stan efter att dom hade varit och kollat på match borta på sportfältet, det är ju Storsjöcupen nu. Vi käkade pizza och sedan åkte jag och Ante hem då vi inte orkade stanna kvar på invigningen. Det är för varmt för att leva ute. Ikväll ska jag kanske titta på filmen jag köpte idag, tror att den hette "Stay Cool". Det blir en chillkväll iallafall. Tänkte lägga upp bilder på shoppingen också men upptäckte precis att kameran ligger i mamma väska och hon är inte hemma ännu så bilderna får komma i ett annat inlägg istället. Det går minst lika bra tycker jag.
Postat av: Daniella

Vad kul med sol & bad, haha okej ;)

Är du utomlands nu eller o.o? :D

2011-07-05 @ 22:27:13
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/
Postat av: Daniella

Haha nej men jag menade inte på ett sånt sätt typ, jag trodde att du var utomlands på något sätt haha när jag är trött kan jag läsa vad som helst :D

2011-07-06 @ 07:22:28
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback