Men jag kommer ihåg en helt annan tid.

Ikväll förgyller jag kvällen med chips, dip och coca cola. Funderar på om jag ska lägga mig framför några Gossip Girl också. Egentligen behöver jag skriva ett CV och fylla i en massa papper men det får vänta tills imorgon. Det får även disken göra för jag har ingen ork till något annat än att bara vara just nu. Humöret är verkligen inte på topp. Men förhoppningsvis går det över inom en snar framtid. Just nu håller vi tummarna på att det blev Sundsvall och Gatufesten till veckan. Det vore helt awesome alltså!


april 2007
Postat av: Daniella

Härligt :)

Det är bara bra. Vad ska du göra imorgon?

2011-07-02 @ 22:11:35
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/
Postat av: Daniella

Samma här & efter det ska jag kanske gå till en uteservering med bästis & fika och bara ha det mysigt, får se hur det blir ;)

2011-07-03 @ 03:17:01
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback