Men jag glömmer aldrig bort vad du gjort.

Nu har jag myst framför film med mamma. Till det åt jag nudlar, en macka och drack iste. Nu har jag tryckt över till fotbollen (Japan-Sverige) men det känns som att det är lika bra att byta kanal igen med tanke på att Sverige just nu ligger under med 3-1. Jag skäms. Nej, nog om den skiten. Idag har jag rensat ännu mer på rummet så nu ser det fint ut i lådorna på bokhyllan också. Det jag behöver nu är en till byrå, en lite mindre i samma modell så är jag nöjd. Nu ska jag försöka hitta något vettigt på tvn, annars spelar jag tv-spel. Neeejfan, kom på nu att jag måste skriva ett personligt brev tills imorgon. Har ej tid med detta. Hörs!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback