Irene Huss - Den som vakar i mörkret.

"Två pojkscouter hittar en begravd kvinnokropp på ett ödsligt fält. Irene Huss och hennes team börjar undersöka fallet. Allt eftersom undersökningen fortgår så upptäcker man fler gravar, alla med en begravd kvinnokropp tillsammans med vad som verkar vara ett personligt föremål. Det står nu klart att en fruktansvärd seriemördare härjar i området. Poliserna är mycket förbryllade och hittar inte kopplingen mellan offren förutom att de är medelålders kvinnor. Samtidigt börjar Irene känns sig förföljd.."

Detta är den sjunde filmen i Irene Huss-serien. Jag tycker att alla filmerna är riktigt bra och det var även den här. Jag älskar kriminalare. Det känns sjukt att säga det här men jag gillar filmer med blod och mord, speciellt att se hur personerna i filmerna löser dom. Jag tycker även att de svenska krimalfilmerna/serierna känns mer äkta än de från andra länder. Nu längtar jag tills nästa film ramlar ner i brevlådan i augusti. Jag rekomderar att ni ser de sju filmerna med Irene Huss. Betyg: 5 av 5.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback