Dag ett - tio fakta om mig själv.

1. Jag sätter alltid andra före mig själv, mår mina nära bra så mår jag bra.
2. När jag var liten fick jag en stjärtlapp i munnen och slog av fyra tänder.
3. Min största rädsla är att alla som betyder något ska lämna mig.
4. Jag har alltid haft en dröm om att flytta till Göteborg.
5. Jag har fått mitt hjärta krossat två gånger av samma person.
6. Jag har väldigt svårt för att lita på människor.
7. Jag är inte kär i kärleken, jag är kär i den kärlek Sandra har.
8. Jag använder fortfarande en klänning jag köpte för tio år sedan.
9. Jag har lätt för att gråta till filmer, till och med barnfilmer.
10. Jag har en tendens att säga "det här var det bästa/värsta jag gjort i mitt liv" till många saker.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback