31/7

YRAN HAR VARIT HELA JÄVLA GALEN! Jag vet inte hur jag ska beskriva den. Men onsdagen bjöd på ölfest på Simones balkong, stråket, News och sedan häng utanför Raggarn till nio på morgonen. Hel galet! Torsdag var inte sämre men jag trodde aldrig att jag skulle palla med tanke på att jag sov i ca en timme under dagen. Ölfest ännu en gång på balkongen med Simone, Maja och Sandra. Sedan Yran där jag och Maja satt i öltältet i princip hela kvällen, vi var inte riktigt intresserad av artisterna. Karusellåkning och sedan hem vid tre. Fredagen - Ölfest, Yran, stråket, efterfest och övernattning med grabbar från Jokkmokk alldeles själv. Jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. Lördag - Ölfest, förfest hos Jokkmokkarna med Maja, Yran, stråket, Håkan Hellström, Presidenttalet och Timbuktu. Sedan efterfest och övernattning hos grabbarna med Maja. Kom precis därifrån, var snäll och hjälpte till med städningen i lägenheten. Jag vet inte hur jag ska förklara hur otroligt jävla bra Storsjöyran 2011 har varit. Det går nog inte att beskrivas med ord på ett bra sätt, den måste upplevas. Jag vill tacka alla inblandade för en underbar helg. Bilder kommer att komma senare, inte så många här i bloggen, alla kommer upp på Facebook. Åh, varför måste det vara ett år kvar till nästa yra? Det suger, tiden gick alldeles för fort. Men öl imorgon med Maja, vi har inte lessnat än. MEN TACK FÖR EN KANONHELG!


EMELIE MED PH OCH FITTJÄVLAMAJA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback