26/7

Fick ingen sovmorgon idag heller, mamma väckte mig vid nio för att jag var tvungen att ringa ett samtal. Jag som trodde att jag skulle få sova länge idag men icke då. Idag vet jag inte alls vad som händer, förhoppningsvis kommer Maja hit och myser med mig ikväll. Jag behöver hjälp med att färga mitt hår, utväxten är verkligen inte fin just nu. Idag ska jag även ner och köpa min yranbiljett, jag har inte hunnit med den än men jag kan inte tänka mig att dom är slut. Då dör jag. Jag har insett att min blogg börjar bli tråkig, har inte så mycket att berätta längre. Det känns som om mina dagar går i repeat (förutom i helgen då), detta måste ordnas. Men som tur är så drar Yran igång på torsdag så då har jag något roligt att skriva om. Nu ska jag städa på rummet, det ser inte bra ut nu efter en helg med en treåring.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback