25/7

Idag vaknade vi vid halv tio så jag fick en riktigt bra sovmorgon. Vi låg och tittade på Pippi ett tag innan vi klev upp, sedan var det dags för frukost. Idag har vi mest bara myst. Vi har spelat tv-spel, varit på affärn, varit ute och lekt osv. Nu har lillhjärtat åkt hem och det känns jättetomt nu, jag saknar Hugo redan. Efter att ha haft honom hos mig i fem dagar så känns det jättejobbigt att han helt plötsligt inte är här längre. När andra har varit ute på stråket har jag haft världens mysigaste helg med världens mysigaste kille med barnfilmer och lek. Jag skulle nog inte byta ut den här helgen mot något i världen. Lilla hjärtat mitt. Nu har jag precis fikat gofika med familjen. Ska nog snart gå och lägga mig. Galet trött.


KÄRLEK

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback