20/7

Jag hade en riktigt mysig kväll igår med mina tjejer. Nästan hela familjen var samlad, det var bara Kajsa som fattades och det var lite tråkigt. Vi satt på Campus och hade jättetrevligt, det blev någon öl också. Jag har saknat att sitta och skratta med mina tjejer. Jag kom hem vid tolvtiden och somnade nästan på en gång efter att jag hade kikat lite på datorn. Tack för en fin kväll. Bilder kommer imorgon.

Det blev en heldag i sängen pga en jävla migrän som vill ta död på mig. Vaknade vid nio av att huvudet värkte och hela kroppen var på väg att domna bort, klev upp och tog två värktabletter men det var inte lätt att somna om. Klev upp vid elva och tog en dusch i hopp om att det skulle hjälpa men icke då så jag la mig i sägen igen, vid två kändes det lite bättre så jag la mig framför tvn tills momma kom. Då var det dags för smörgåstårta eftersom att Evelina fyller år idag, grattis till lillasyster som fyller sjutton år idag. Efter fikat la jag mig framför tvn igen till Mia hörde av sig och behövde barnvakt, först tänkte jag inte åka då jag inte var tillräckligt pigg men jag kände att huvudet skulle gå vila mer här än hemma och Tindra har varit en ängel sen jag kom hit. Vi har tittat på film och bara myst. Nu har sötnosen somnat på soffan. Jag ska snart titta på någon film och bara ta det lugnt. Skön kväll.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback