18/7

Idag blev det en sväng på stan med mamma och Evelina. Jag köpte ingenting men mamma var snäll och bjöd på kebab så jag var nöjd ändå. Träffade även Emma och Sofie på stan, det var underbart måste jag säga! Sofie har jag inte träffat sedan studenten, det känns konstigt med tanke på att vi träffades varje dag förut. När jag kom hem mötte jag Sandra nere på Lillänge en sväng. Nu sitter jag här efter lite Pokémonspelande. Läste precis mailen också där jag hade fått mail om att Årsboken inte kommer att tryckas till våran skola då intresset tydligen var för litet. Värdelöst med tanke på att jag har suttit och lagt in över hundra bilder. Men jag hoppas att studentkatalogen kommer snart iallafall. Ikväll ska jag inte göra någonting alls, känner inte för att gå ut i det här vädret igen. Jag vill ha sol och värme nu.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback