14/7

Igår var jag ganska arg när jag gick från datorn. Det kanske ni han läsa inlägget jag skrev igår märkte men nu är det borttaget. När jag låg i sängen igår insåg jag att den här människan inte är värd min tid och energi. Varför ska man lägga ner energi på någon som tror att den vet allt men i själva verket inte vet någonting alls? Nej, nu är det slut med det. Nu har jag ganska precis kommit ut ur duschen, ska göra mig klar snart för att bege mig ner på stan för ett möte med jobbcoachen. Ikväll ska jag packa lite för imorgon åker jag till min farmor och umgås med henne i helgen. Jag har, utan att ljuga, världens bästa farmor. Jag är glad att hon finns i mitt liv. Nu ska jag äta lite frukost och sedan göra mig klar.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback