Chokladkaka.

Ikväll hade jag så tråkigt att jag ställde mig och bakade en kaka. Först skulle jag baka en banankaka men bananerna var inte så fina som jag trodde, då blev det en tigerkaka men när jag insåg att jag inte orkade dela på smeten blandade jag bara i lite kakao så att det blev en chokladkaka. Den blev riktigt god, Kajsa och lilla vovven Kion var nyss här fikade lite. Kajsa fick kaka och Kion fick falukorv och leverpastej, båda blev nöjda. Nu har dom precis åkt för att dom skulle hämta Frida på flygplatsen och nu sitter jag här och funderar på om jag orkar duscha ikväll eller om jag gör det imorgonbitti, det lutar mot imorgon. Har ändå sovmorgon imorgon så behöver ju inte kliva upp alltför tidigt. Smart jag är!


-
Samma nätter väntar alla
Utan dig är alla kalla
Långa mörka utan sömn
Du ligger med nån annan tönt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback