3/1

Har inte blivit så mycket skriva de senaste dagarna men jag har verkligen inte haft någon ork till det. Nyårsafton var ju som den var, finns inte så mycket att säga om den. Det fanns både positiva och negativa med den kvällen men jag har valt att lägga allting bakom mig. Det finns ingen anledning till att man ska sitta och älta saker som inte är värt att lägga ner energi på. Vill vissa personer sitta och sura hela livet så är det deras val. Jag tänker inte bry mig. 2011 ska bli ett år utan problem, detta ska bli ett år då jag lägger all skit som hänt bakom mig och lever livet. Förr har man lagt så mycket tid och energi på saker och ting som inte ens är värt det. Jag har de vänner jag behöver, det är ditt val om du inte vill finnas i mitt liv längre. Väljer du bort mig så är det din förlust, jag tänker inte sitta hemma och gråta över dig. Kan inte du ställa upp för mig så ser jag ingen anledning till varför jag någonsin ska ställa upp för dig igen. Tack för allt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback