30/1

Sjukt bra fredagskväll. Började hos Kattis och där var jag, Kajsa, Kattis, Matilda och Christina. Jag trodde att det skulle vara sjukt tråkigt med bara några få tjejer men när vi drog igång ölspelen så blev det riktigt roligt. Vid halv tolv gick vi in på Oleary's, där var det massa folk och fan vad roligt vi hade där. Jag och Kajsa tappade bort alla andra men hittade oss en full fyrtiosju-åring som bjöd på drinkar, så vi tänkte varför inte? Hittade Adam, Tobbe och Andreas också så vi hängde med om resten av kvällen och med gammgubben och hans kompis. Dom följde fan efter oss vart vi än gick, hahah. Efter krogen gick jag, Kajsa och Viktor tills hans kompis men jag vände lika fort igen och gick på Goúter? och träffade Bäckelin och hans kompis. Sen blev det taxi hem och godnatt för min del.

Drog fetvurp i fredags också och skrapade upp hela knät. Har ett jack i knät och en massa små skrubbsår. Satan vad det svider, kan jag lova. Så jävla halt ute och självklart ska jag med mint tur halka och göra illa mig. Jätteroligt. Tur att det inte var värre. Som att jag bröt benet eller något liknande.

Idag har jag umgåtts med Kajsa, vi har varit så sjukt slitna så mesta delen av dagen har bestått av att ligga döda i soffan. Varit allmänt feta med chips, dipp, godis och cola. Men nu på kvällningen begav vi oss till Torvalla för att hälsa på Ida och Adde, kom hem därifrån för en stund sen bara. Blir väl till att sova nu, orkar knappt hålla ögonen öppna. Imorgon blir det nog lite plugg och mys med Kajsa. Bra fredag, bra lördag, bra söndag. Det låter fint. Men puss och godnatt på er.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback