27/1

Livet är bra underbart ibland. Just nu är allting precis som det ska vara. Ikväll ska jag mysa med min fina familj framför någon film, det var ett tag sen sist. Kanske beger mig ner på affären om jag orkar och köper något gott. Vi får se. Egentligen är det bara fint sällskap som behövs. Imorgon taggar jag för utgång med fina vänner. Krogen var också ett tag sedan jag besökte så det kanske är dags nu. Taggar för 100dagars med klassen och alla andra studentfester, snart är det våran tur! Det känns både helt underbart och skrämmande. Tur att jag har världens finaste klass som jag aldrig tänker släppa taget om, mig blir ni inte av med än på tusen år. Nej, nu ska jag lägga mig och försöka läsa ut min engelskabok, recensionen ska vara färdig imorgon. Panik! Hörs sen. Puss.

jättefin bild som evelina har gjort.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback