23/1

Har haft en kanonhelg i Rätan. Fredagen var helt galen! Sjukaste kvällen på mycket länge, det slutade med att vi alla såg ut som ett gäng färgburkar men vi hade iallafall roligt. Orkar inte förklara kvällen så jag lägger upp lite bilder som får förklara åt mig. På lördagen chillade jag med Fia hela dagen, Kajsa kom en sväng och sedan åkte jag och Fia till Andreas och tittade på film. Pratade en massa galna minnen. Tänk vad mycket man har hunnit med i sina dagar. Idag har jag bara myst med farmor tills jag blev upphämtad av Fia, Tessan och barnen för hemfärd. Kom hem för typ en timme sen och nu sitter jag och skrattar åt alla bilder. Fyfan. Det här gör vi om, men med färg som går bort. Haha!

Som Diego sa; What happens in Rätan, stays in Rätan!


Fler bilder finns på Facebook.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback