17/1

Idag har jag fått riktigt glada nyheter, allting kanske ordnar sig till slut. Jag håller hoppet uppe och det hoppas jag att du också gör. Idag har det varit en bra dag på skolan också, började inte förrän tolv. Vi orkade inte gå på dansen så jag, Emma och Sofie satt hos Emma och chillade tills det var dags för lunch. Idag bjöds det på spaghetti och köttfärssås, satt finfint i magen. Efter det var det dags för psykosocialt arbete och sista lektionen med våran fina lärare Thomas, det känns inte okej! Varför är det alltid vi som får byta lärare? Skitliv. Vi tog iallafall en massa fina bilder på lektionen som jag tänkte publicera här nere och i ett annat inlägg kommer några fina bilder från i fredags. Fler bilder finns på Facebook.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback