16/1

Galen fredagskväll. En smäll över ögat och just nu har jag sjukt ont i högersidan. Vafan hände igår egentligen? Men förutom det så hade jag en riktigt bra kväll. Vi började kvällen hos Daniel, spelade en massa spel och drack. Senare flyttades festen bort till Kajsa istället där vi spelade ännu mer spel, åt popcorn, snackade skit och drack ännu mer. Runt fyratiden åkte jag, Emma, Ida och Andreas hem till Emma och sov. Bilder kommer en annan dag då Simone har min kamera. Jag hade en bra kväll och det tackar jag folket för. Nu taggar jag till 100-dagars.

Ikväll har jag myst med Emma, vi har legat framför tv;n hemma oss henne och bara varit sega. Åkte hem vid elva med sista bussen då jag vägrar gå hem i snöstorm. Nu ska jag snart gå och lägga mig, fortfarande seg efter gårdagens festande. Börjar fan bli klen, vad är det med mig? Börjar jag bli gammal eller? Nej, det här måste vi ta tag i för såhär kan det ju inte fortsätta. Vi hörs imorgon. Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback