11/1

Nu har som sagt skolan börjat igen. Andra dagen idag och det känns faktiskt riktigt bra. Så skönt att ha något att göra på dagarna. Det känns helt sjukt att säga att jag verkligen gillar skolan, det är lite tråkigt att allting snart är slut. Jag har nu haft mitt sista jullov. Det är ungefär 140 dagar kvar till studenten, det är helt galet! Som jag har längtat till den dagen. Men det betyder också slutet för BF08, min fina underbara klass. Som nu tyvärr har splittrats lite till, det känns inte alls bra. Att även veta att det inte finns något man kan göra. Det händer saker hela tiden, skulle jag lägga allting på en hög skulle den bli flera meter. Jag tänkte ha ett år utan problem, ett år med bara lycka och kärlek. Det här skulle bli mitt år men bara några timmar in på det nya året gick min dröm i kras. Jag vill må bra nu.


Jag trodde aldrig att det skulle gå såhär långt..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback