I just don't want to miss you tonight.

Idag har jag bara tagit det lugnt, låg i sängen till halv ett och sedan i mammas säng framför tvn i några timmar. Sjukt skönt att inte göra ett skit en bakisdag som denna. Efter en dusch och lite mat i magen så kändes livet bättre. Ikväll har vi även bakat chokladbollar och pizzasnurror, sjukt gott! Hugo är här hos oss också, han ligger just nu och sover. Han blir antagligen här hos oss hela helgen, mysigt! Antagligen blir det utgång imorgon, om jag har lust och ork. Känns väldigt långt bort just nu. Nu tittar jag på Big Brother, vilket jävla skitprogram. Patetiskt. Förstår inte hur folk vill vara med i sådant program. Men lite roande är det väl.


Jag blir aldrig samma, från och med Du.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback