7/2

Igårkväll blev det bio med Niclas och Fredrik, vi såg The Green Hornet 3D. Den var väl helt okej men jag har sett bättre filmer. Efter bion skjutsade vi hem Fredrik, hämtade Kajsa och åkte på donken för lite mat. Sedan åkte jag och Kajsa hem till henne och tittade på tv innan vi skulle sova.

Hade sjukt ont huvudet imorse när jag
vaknade så kände ingen ork till att gå på dansen. Vaknade igen vid ett, låg framför tvn till typ halv tre innan jag kände att man inte kunde ligga där och häcka hela dagen. Åkte hem och nu ska jag äta och efter maten åker jag tillbaks till Kajsa igen och hänger. Sen blire häng med grabbarna. 

VI HÖRS SEN! PUSS.
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-02-09 @ 03:22:12
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback