26/2

Blev utgång igår trots allt. Vi började hos Kajsa. Jag, Kajsa, Tommy, Måns, Fiia och Sanna. Senare åkte vi åt olika håll men jag och Kajsa åkte ut till Frösö sportstuga, där var det mycket folk och det var roligt att träffa folk man kände men inte har träffat på år och dagar. Speciellt när man inte ens känner igen dem. Efter några timmar där borta så åkte vi in till stan för att träffa Niclas. Gick upp till någon brud och där sög det så till slut blev jag för less och gick hem eller jag fick skjuts som tur var. Måste ha sett lite fult ut när jag låg där i min snödriva i väntan på hämtning. Lite pinsamt var det när en kille på skolan gick förbi och frågade hur det var med mig. Hahaha! Men shit happens. Men över lag var det en bra kväll.

Idag har jag hjälpt min mormor att flytta, det gick väl sådär eftersom att jag var galet bakis. Trodde jag skulle svimma minst femtio gånger men ett stort plus var att jag fick bakismat som tack för hjälpen. Min söta mormor bjöd alla som hjälpte till på pizza, awesome! Kom hem därifrån vid fyra, då däckade både jag och Hugo ihop på soffan. Skönt med en powenap. Just nu myser jag och Hugo framför Nicke Nyfiken med chips, dipp, cola och festis. Helt okej bakisdag! Nej, har inte tid nu.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback