22/2

Först och främst vill jag säga grattis till min älskade skithöna, Sophia Lövdahl som idag fyller 19 år! Jag hoppas att du har haft en jättebra dag. Jag älskar dig.

Idag hade vi bara en lektion
, etik och livsfrågor. Ganska dryg lektion faktiskt och inte så jättegod lunch. Efter skolan gick jag på Gina Tricot och tog bort larmet som satt kvar på bodyn, som ursäkt fick jag tre extra stämplar på mitt bonuskort, det gillas! Sen hängde jag lite på stan innan jag åkte och mötte mamma på Lillänge. Åt middag för en stund sen, fortfarande mätt. Ikväll vet jag inte alls vad som händer, är så sjukt trött men funderar på att åka till Kajsa och sova där. Vi får se om jag orkar kliva utanför dörren, har blivit alldeles för bekväm här hemma nu. Inte alls bra. Måste fan lägga mig tidigt ikväll så jag är pigg och glad imorgon. 100dagars!! Så jävla taggad, hoppas att ni andra också är det. Speciellt BF08!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback