16/2

Det har varit en ganska bra dag. På Kommunikation har vi börjat göra reklamfilmer och min grupp har kommit ganska långt. Det hade gått bättre om kameran inte hade dött under tiden vi använde den men vi får fortsätta på nästa lektion. På Naturkunskapen var jag däremot när på att få ett frispel på våran lärare som verkar vara döv, hon hör aldrig när någon säger något till henne om man inte står bredvid henne och skriker. Så efter att ha frågat minst tio gånger om någon så är man ganska less. Men allting blev bättre då jag och Simone senare gick för att träffa Towe och Lucas. Han fick sina presenter som han egentligen skulle ha fått i lördags då han fyllde år, hela tre år är sötnosen nu. Efter det tog jag bussen hem och nu har jag precis ätit en varm macka, satt fint i magen. Ikväll har jag ingenting planerat så vi tar det som det kommer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback