14/2

Alla hjärtans dag. Har inte firats alls, tycker att den här dagen är helt överskattat. Varför ska man visa sin kärlek extra mycket en dag om året? Jag visar hellre lika mycket kärlek alla dagar på året. Men jag hade gärna spenderat dagen med dig, jag saknar dig. Iallafall, idag var jag inte på skolan. Sov inte bra alls inatt, hade en axeln som gjorde ont och dunkade hela natten. Ska jag aldrig få bli bra? Sov tills klockan var typ två, la mig och tittade på One Tree Hill och sedan kom Kajsa. Vi åt mat och runt halv åtta kom Niclas och hämtade oss. Vi åkte då till Norderön för att hälsa på Tommy och Måns, fyllskador vill jag kalla dessa pojkar men roliga är dom. Skjutsade sedan in dom till stan, åkte till Frida och fikade och sedan ner på Donken för lite kvällsfika. Nu har jag precis kommit hem och tänkte krypa ner i sängen och läsa lite ur boken; Trasdocka. Förhoppningsvis får jag lite sömn inatt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback