18/12

Nu är jag hemma en sväng igen så jag tänkte väl att jag skulle skriva lite då. I fredags var det fest, vi blev lite folk hos oss på Frösön innan det var dags för krogen som för övrigt sög. Det var sjukt lite folk och det var mest bara folk som var runt 30-40. Värdelöst! Det enda som var värt under kvällen var fyllematen på Goûter. När jag och Vic kom hem somnade vi ganska fort. Vaknade vid halv tolv, dog framför tvn en sväng innan det var dags för mig att gå in till stan för att ha en dejt med min fina och saknade Maja. Vi drack kaffe, snackade skit och bara gick runt lite på stan. Efter staden mötte jag upp Vic och vi gick hem till Frösön där Kajsa och Andreas hämtade oss för mat. Det blev mat på Max och det satt finfint i magen. Efter det blev det soffhäng och lite bilåkning innan vi gick hem till mig för att sova. Victoria började jobba sju imorse så just nu ligger hon och sover på sin fyratimmars-rast. Senare idag vet jag inte alls vad som händer. Vic jobbar till nio så jag lär väl bara chilla tills dess. Bra söndag.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback