Tidsfördriv.

Namn? Emma Swärd
Född? 31 augusti 1991
Längd? 1,61
Skostorlek? 35-36
Piercingar? 1 hål i tungan och 12 hål i öronen
Tatueringar? Nope!
Bor? Östersund
Utbildning? Gymnasieutbildning, done
Jobb? Nej
Drömyrke? Har så många, haha
Plats du vill resa till? Hawaii
Favoritdrink? Drinkar är ingenting jag själv väljer att dricka, skulle snarare svara rött vin
Favoritmat? Kinamat!!
Favoritfilm? Titanic
Läser just nu? Ingenting annat än läxböcker
Läser du helst? Fantasy funkar nästan alltid
Tittar helst på? Medium, Sex and the city osv.
Lyssnar på? Allt möjligt!
Mest överskattade affär? Cubus
Det dyraste jag köpt? Oj, det vet jag faktiskt inte :P
Senaste fyndet? Ett par skor
Lyxartikel? Har ingen sådan
Värsta plagget? Mockasiner?
Favoritaccessoar? Ringar
Motionerar du? Powerwalkar 1 timma om dagen, that's it
Vilket schampo använder du? Olika. Just nu Keune som jag köpte hos min frisör :)
Vilken parfym använder du? Marc Jacobs - Daisy
Vad är du rädd för? Trånga utrymmen, höjder och råttor
Har du någon fobi? Jag vet inte.. Råttor!
Vad finner du charmigt? Vissa har det, andra inte
Beskriv dig själv med 3 ord? Omtänksam, pratglad och öppen
Namn? Emelie Mattsson Lundqvist
Född? 19 juni 1990
Längd? 1,66
Skostorlek? 36-37
Piercingar? Tungan, näsan, naveln och öronen
Tatueringar? Ingen som räknas
Bor? Östersund
Utbildning? Gymnasieutbildning
Jobb? Lite då och då
Drömyrke? Hjälpa människor på ett eller annat sätt

Plats du vill resa till? Bora Bora
Favoritdrink? Rosa Pantern
Favoritmat? Grillat
Favoritfilm? Micke och Molle
Läser just nu? Ingenting
Läser du helst? Böcker som berör
Tittar helst på? OTH, Grey's, Hart of Dixie osv
Lyssnar på? Allt möjligt

Mest överskattade affär? Don't know
Det dyraste jag köpt? Kan icke komma på det nu
Senaste fyndet? Minns inte
Lyxartikel? Har ingen sådan
Värsta plagget? Kommer inte på något nu
Favoritaccessoar? Örhängen

Motionerar du? Inte just för tillfället
Vilket schampo använder du? Olika
Vilken parfym använder du? Donna Karan
Vad är du rädd för? Ensamhet
Har du någon fobi? Nej
Vad finner du charmigt? Vissa har det, andra inte
Beskriv dig själv med 3 ord? Omtänksam, pratglad och galen
Postat av: FANNY (:

Hoppas du får en fin helg:)



Måste säga att din blogg e jätte härlig:)

2011-12-09 @ 16:59:33
URL: http://ponnybrudarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback