I would give it all away - for only one more day with you.

Jag tror att detta blir en fin vecka. Imorgon flyttar jag in med Victoria i hennes systers lägenhet och bor där ett tag. Hon vill inte vara där själv och självklart ställer jag upp för min fina vän. Massa myskvällar blir det och skönt att slippa sova ensam också. Inte nog med det så har jag en dejt med Maja på tisdag, som jag saknar den kvinnan! Vi ska planera nyår, då beger vi oss till Åre och gör den byn osäker. Jag ser fram emot mycket nu. Denna vecka, julafton med min fina släkt, juldagen som betyder utgång med fina Göteborgare och sedan nyår med Maja och fina Jokkmokkare. Finfint alltså! Nu ska jag packa färdigt och sedan säger jag tack och godnatt! Skolan börjar sju imorgon. Inte så härligt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback