23/12

Fredagskvällen blev riktigt bra. Vi mötte upp en stor del utav klassen på Cuprum för att ta en öl, en blev flera och sedan hamnade vi på Olearys, vilket sög så vi drog på News, där var det inte heller särskilt roligt. Till slut hamnade jag och Vic på Solo och där var det faktiskt helt okej. Efter krogen bestod natten av ren tequila, prat med polsen och en Duracellkanin. Trevligt värre!

Igår var det sista dagen på skolan, där gjorde vi inte alls mycket. Vi fick våra intyg på att vi gått där och sedan bjöd Hasse på lunch, julgröt och skinkstut. Jag kommer verkligen att sakna min fina klass. Jag kommer sakna att bli skrattat åt efter varje utgång. Jag hoppas att vi håller kontakten.

Igårkväll umgicks jag med Sandra och Emma, så otroligt länge sedan så det var riktigt trevligt. Vi snackade skit, spelade spel och skrattade. Så otroligt roligt att få umgås med tjejerna igen, synd bara att vi inte alla var samlade. Kom hem vid fyra imorse, tiden bara sprang iväg. Somnade som ett litet barn och nu ska jag försöka ta mig ner på stan, orkar inte gå ner egentligen men bussarna är inställda.

Imorgon är det julafton och min julkänsla är borta.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback