Ni är det bästa jag har.

Jag har världens finaste vänner. Trots att det kan gå månader innan vi ses så vet jag att ni finns där när jag behöver er. Jag förstår inte hur jag kunde hitta så underbara vänner och jag förstår verkligen inte hur ni står ut med mig. Ni ska veta att jag alltid kommer att finnas där, vad det än är och vad klockan än är. Jag kan släppa allt för er. Jag trodde inte att det var möjligt att känna såhär mycket kärlek. Tack för att ni finns och tack för att ni är ni. Jag vill aldrig förlora er. Detta är till alla mina vänner. Ni är bäst.
Postat av: bella

Hej hej, Tack för din Kommentar :) Hoppas allt är bra med dig!

Följ mig gärna på bloglovin.

KRAM Bella,

2011-08-08 @ 13:01:36
URL: http://belladavis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback