And I would have stayed up with you all night.

Det har varit en bra dag på stan med mina fina tjejer. Det suger att man inte har några pengar, hittade hur mycket som helst men kunde inte köpa någonting. Skitliv. Kan någon vara så hemskt gullig och ge mig en miljon? Nej men efter stan åkte jag hem, åt mat och nu ligger jag i soffan och lyssnar på musik. Jag är taggad som fan till att åka till Jokkmokk! Om lite mer än två veckor drar vi, känns helt sjukt. På onsdag ska vi ses och färga hår, planera och skriva packlista. Annars glömmer vi väl allt. Nu ska jag dra en filt över huvudet och vila en stund, känner att jag fortfarande har sovit alldeles för lite. Det kommer ta år innan jag har tagit igen dessa veckor. Vi kanske hörs senare om jag har något att skriva.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback