9/8

Idag har jag mest taget det lugnt. Har varit ganske trött så inte haft ork till att göra något. Men fick iallafall finbesök en stund efter middagen av Sophia och Andreas. Fiia skulle skriva ut CV osv, sedan satt vi ute på balkongen och pratade i ca en halvtimme innan dom åkte ner till Mio's jobb. Det var mysigt! Nu funderar jag på om jag ska mig orken till att lägga alla rena kläder där dom ska vara eller om jag ska kasta dom till andra sidan sängen tills imorgon. Jag är godissugen också eller iaf sugen på något onyttigt. Det suger att jag inte har pengar och även om jag hade det måste jag ha typ allt till Jokkmokk-resan. Jag har fortfarande inte fattat att vi ska åka. Kommer inte förstå det förrän jag sitter på bussen och verkligen är på väg. Det känns helt galet att vi ska åka långt upp åt helvete för att dricka öl. Men man måste göra allt innan man dör! Sedan kan jag kryssa av Jokkmokk och ölkåtor i min "bucket-list". Det är nice. Vad kommer jag och Maja hitta på nästa gång? Jag vill inte ens veta.


fina vänner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback