4/8

Vaknade för en stund sen av att halsen har i princip svällt igen. Jag låter som en kille i målbrottet när jag pratar, innan den här dagen har jag bara varit lite förkyld och haft ytterst lite ont i halsen. Nu kan jag inte ens prata och jag antar att det är smällar man får ta efter att man har festat stenhårt alldeles för mycket, aldrig gått och lagt sig och inte klätt på sig tillräckligt om nätterna. Det känns som om jag börjar få feber också och det gör ont i hela kroppen. Jag vet att många av mina vänner mår lika dåligt som jag så varför ska inte jag också bli sjuk? Just nu sitter jag här med en kopp té i hopp om att halsen ska fungera lite bättre. Trots att jag mår piss idag så har vi en deal på att vi ska kötta som fan imorgon och jag är inte den som bangar. Ska testa med att lägga mig i ett bad nu och förhoppningsvis är jag en ny människa efter det. Vi hörs senare om jag fortfarande är vid liv. Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback