25/8

Nyduschad och väntar på att klockan ska gå. Om ganska precis tre timmar sitter vi på bussen på väg till Jokkmokk. Vi har ca tio timmars bussrresa att se fram emot. Tur att vi har öl med oss. Jag har fortfarande inte fattat att vi ska åka trots att det bara är några få timmar kvar. Vi har inte sovit något inatt heller, vi blev aldrig trötta så då bestämde vi oss för att hålla oss vakna istället. Förhoppningsvis somnar vi en stund på bussen. Annars kommer jag att dö när jag är framme i Jokkmokk, för det lär bli fest. Nu ska jag gå igenom packlistan en gång till så att vi inte har glömt något. När Maja kommer ut ur duschen ska vi fixa med fikat också. Det här blir det siata jag skriver denna vecka, hörs på måndag!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback