21/8

Söndag idag. På torsdag åker vi! Det känns helt galet. Ska jag verkligen till Jokkmokk på torsdag eller har jag drömt det? Det känns som en dröm för vem kommer på att åka långt uppåt helvete bara sådär? Jo, det är jag och Maja. Vi är sjuka i huvudet. Imorgon är det möten efter varann som gäller, på tisdag är det ett möte och sedan packning och övernattning i Brunflo för att vara vaken hela natten, på onsdag ska vi handla och sedan gå och lägga oss för att sova tills alla andra går och lägger sig och SEDAN PÅ TORSDAG - då åker vi. Awesome! Jag är så taggad att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Den här resan kunde inte ha kommit mer lägligt, jag hoppas att jag kan tänka på annat där uppe. Glömma verkligheten en stund och bara leva. Men vart jag än så kommer ni att finnas i mina tankar. Markus och Kristoffer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback