Tidsfördriv.

DIG:
1. Hur lång är du? -
165
2. Vad vill du bli när du bli stor? - Lycklig
3. Pluggar du nu - Ja
4. Har du långt hår? - Ganska så
5. Vilken hårfärg har du? - Bra fråga
6. Sminkar du dig? - Nästan varje dag
7. Har du haft sex senaste månaden? - Ja
8. Använder du läppsyl? - Ja
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? - Vita
10. Har du kysst någon idag? - Nej

FAMILJEN:
1. Bor dina föräldrar ihop? - Nej
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? - Båda är/var bra på sitt sätt
3. Hur många syskon har du? - 3
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? - Om jag ändå kunde minnas det
5. Vilken mat lagade din pappa senast? - Det minns jag inte heller
6. Hur många ställen har du bott på? - 3
7. Vem i din familj stör du dig mest på? - Evelina
8. Vilken familjemedlem är snällast? - Det varierar
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon: Jag vet inte

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? - I onsdags
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? - Kajsa
3. Har du kysst nån kompis? - Ja
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? - Ja
5. Vem har du varit kompis med längst? - Sophia
6. Vem känner dig bäst? - Anna och Emma
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? - Ett år
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? - Hata är ett starkt ord
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? - Nej

KLÄDER:

1. Vad har du på dig idag? - Mjukisar och t-shirt
2. Favorittröja? - Jag vet inte
3. Har du gett bort kläder nån gång? Ja
4. Har du ångrat ett klädköp nån gång? - Ja
5. Har du handlat kläder genom internet? - Ja
6. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? - Nej
7. Fulaste plagget andra könet kan ha? - Mankini
8. Vad använder du för skor? - Olika

VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar? - Ja
2. Klä dig annorlunda? - Vad är annorlunda?
3. Vara dig själv? - Ja
4. Visa dig i bikini/badbyxor? - Absolut
5. Fisa inför din pojk/flickvän? - Ja
6. Pierca dej? - Ja
7. Ge dig på utmaningar? - Hela livet är en utmaning
8. Ha sex på offentlig plats? - Ja
9. Vara omogen? - Det är moget att vara omogen
10. Äta små kryp ? - Jag avstår helst

RANDOM:
1. När tuggade du tuggummi senast? Minns inte
2. När var du på semester senast? Jag vet inte
3. Vilken färg är det på din tandborste? Vit
4. Är ditt hår tråkigt? - Oftast
5. Vad har du för påslakan just nu? - Blåa
6. Vem såg dig naken senast? - Jag
7. Hur ofta duschar du? Varannan dag
8. När ska du gå och lägga dig? Nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback